2016. január 14., csütörtök

Ti amo!

Hát igen, ha már olaszos vagyok...

Először is, szeretnék hatalmas köszönetet mondani, amiért összegyűlt a 40, azaz NEGYVEN feliratkozó a blogon, és több, mint +16.500 megtekintés volt - eddig!
Másrészt bocsánatot, amiért nem jelentkeztem az Online Dobverőn. Sajnos rengeteget kellett tanulni mind a múlt, mind ezen a héten, és azt hiszem, a tegnapi nap volt a legszörnyűbb eddigi életem során. Azt hittem, meghalt a gépem, de szerencsére nem. Az iskolában töltött pillanatokról inkább nem beszélnék.
Mivel egész sokan lettetek, így a hétvégén várható Ódé rész is, és a Segítekre is kirakok egy újat, mivel már időm, sem ihletem nem lenne újabb különkiadásokat írni nektek. Tudnotok kell, hogy a hétvégén (vasárnap este) befejeztem a sztorit, úgyhogy tulajdonképpen már csak kipakolni járok vissza, meg átírni, ami nem tetszik. A pedig közelmúltban begyűjtöttem pár 5sos posztert, így már összesen 7 db van a szobámban, ebből négy óriás méretű. :D Ó, és Lyla Campbelltől kaptam egy személyre szóló Luke- os képet a Heartbreak girl néhány sorával, aminek rettenetesen örültem! <3 
*----*  Soooooooooooooooo....... Asszem elmondtam, amit szerettem volna. :D ILÁVJÚSZÓMÁCCS! E TI AMO <3 MOLTO!

Jut eszembe... Che cosa fate stasera? :D :P
Hatalmas ölelés,
Brynn :*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése