2015. július 26., vasárnap

Kritika, és egyebek

Hi guys!

Kicsit másként akartam köszönni, de az nem lett volna én- es. Na mindegy is. 
Egy kritikával érkeztem, amit a From Me Just For You nevezetű blogból, Lua írt meg nekem, amiért rendkívül hálás vagyok neki! Köszönöm még egyszer! :)
Ami a hibákat illeti, mindent ki fogok javítani, és próbálok majd egy rendszert felállítani, hogy milyen időközönként legyenek fejezetek. 
Aki el szeretné olvasni a kritikát ITT megtekintheti! Kaptam benne dicséretet is, aminek hihetetlenül örültem! ^^"

Ami titeket illet, drágáim, nagyon-nagyon hálás vagyok a feliratkozóknak, a megjegyzéseiteknek! :) Csak így tovább, hajrá! :D Örülnék (nagyon :3), ha egyre több megjegyzés érkezne, de ha nem, hát nem. Nem fogok komment határt szabni, de ki ne örülne annak, ha egy kicsit több megjegyzése van? :D
A következő fejezetet hamarosan olvashatjátok, pár nap az egész. Úgy hiszem, nagyon fog nektek tetszeni (legalábbis remélem), mert nemsokára egy hatalmas mérföldkövet lépünk át, amiben kicsit nagyobb betekintést nyerhettek Brynn múltjába! :D
Ölel mindegyikőtöket,

Brynn

2 megjegyzés:

  1. Brynn múltjaaa!!!!! Kíváncsian vároom! *most épp sikítva ugrálok a székemen* :D
    A kritikiát elolvastam, és amit hozzá írtál kommentet. Új design? Wáóó, azt is kíváncsian várom ;)
    Ölel, Gab

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki! :D
      A legrészletesebben a huszonhatodik és huszonhetedikben olvashattok róla, de egy icipici szösszenetet már nemsokára. :)
      Bárcsak látnám a fejeteket, amikor meghozom a tizenhat és tizenhetedik részt! :D

      A designról sajnos még semmit nem tudok. Fejlécet rendeltem, a többit magam csinálnám meg, de még nem kaptam visszajelzést, úgyhogy meglátjuk. :)

      Ölel,
      Brynn

      Törlés